בחירות בבת ים • גם ש"ס הכריזה על תמיכה באלי יריב לראשות העיר

שלום בידרמן No Comments on בחירות בבת ים • גם ש"ס הכריזה על תמיכה באלי יריב לראשות העיר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עוד תוספת כח משמעותית לאלי יריב נרשמה השבוע, כאשר מועצת חכמי התורה ויו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי החליטו פה אחד לקבל את המלצת ראשי סיעת ש"ס בעיר רפי ברנס ובני אלחרר ולתמוך במועמדותו של אלי יריב לראשות העיר. כזכור, לפני שבועיים נרשם מפנה דרמטי במפה הפוליטית בעיר, כאשר גם יו"ר הליכוד בבת ים ששון אליהו הסיר את מועמדותו לראשות העיר והצהיר אף הוא על תמיכה באלי יריב.

ממטה אלי יריב נמסר כי עדיין לא נאמרה המילה האחרונה וכי הם מצפים כי עוד גורמים מרכזיים נוספים בעיר יודיעו בימים הקרובים על תמיכתם באלי יריב. איחוד הכוחות של הליכוד וש"ס לצידו של אלי יריב, אינו סוף פסוק.

"בשבועות שנותרו עד הבחירות צפויים כוחות מרכזיים נוספים לחבור לאלי יריב במסע להצלת בת ים מהנזקים העצומים שהשאיר אחריו יוסי בכר לאחר שנת כהונה אחת בלבד", נמסר ממטה הבחירות של יריב. "בכוונתנו להציב קואליציה מקיר לקיר שתנהיג, תשקם ותוביל את בת ים למציאות חדשה וטובה יותר".

יו"ר סיעת ש"ס רפי ברנז: "מלכתחילה היה לנו ברור כי הדרך היחידה להציל את בת ים ולהצעיד אותה לדרך חדשה, היא באמצעות איחוד הכוחות המרכזיים בעיר שהחליטו לשים את טובת העיר לפני טובתם האישית או הפוליטית. תחת מנהיגותו של אלי יריב ובשיתוף פעולה עם ששון אליהו נוכל להציל את בת ים מהקשיים אליה הובילה אותה הנהגת העיר הנוכחית בשנה האחרונה. זה לא סוד שהעיר בת ים נמצאת בכאוס רציני. לאחר שראינו את ההחלטה האצילית שהחליט ששון אליהו, החלטנו גם אנחנו להניח בצד את כל השיקולים הפוליטיים ולהתייצב אחרי אלי יריב במאמץ להציל את העיר בת ים מקריסה כלכלית, ציבורית ותדמיתית".

היו"ר הנוסף, בני אלחרר: "אנחנו מתייצבים מאוחדים לצידו של אלי יריב ולצידה של העיר בת ים לאחר שהגענו למסקנה שאלי יריב הוא המועמד היחידי שיכול להנהיג את בת ים ביושר ובמקצועיות ולהוביל אותה קדימה. לראשונה בתולדותיה בת ים מתאחדת למען עצמה ולמען תושביה. ש"ס מצטרפת לקואליציית האחדות של אלי יריב במטרה אחת: לעשות את מה שנכון למען העיר ותושביה. אנחנו שמחים על כל הגורמים שכבר חברו ומקווים כי נוכל להתבשר בקרוב על גורמים נוספים שמצטרפים לשינוי".

אלי יריב: "ימי הפלגנות והמחנאות הפוליטית בבת ים תמו. יותר ויותר כוחות מרכזיים בעיר מבינים כי רק קואליציה רחבה וחוצת מחנות תוכל לעמוד באתגרים העצומים בפניהם ניצבת בת ים. אני מודה לרפי ברנס ולבני אלחרר על התמיכה וההתייצבות לצידי. מנהיגות אחראית שמה את טובת הכלל על פני שאר האינטרסים. יחד, מאוחדים, נוביל את בת ים לעתיד טוב יותר. אני קורא לשאר הכוחות בעיר לעשות את הדבר הנכון ולחבור אלינו ולקחת חלק בקואליציה המאוחדת הבאה של בת ים. ביחד ננצח. ביחד, בת ים תנצח".



0 תגובות